:)

brunetka.

Re: :)

brunetka.

Zapomniałam o pozdrowieniach dla wszystkich magicznych, poprawiam się..:)

Re: :)

Amigoland
Witaj Brunia. Oj chyba nie pogadasz O tej porze to już rzadko kto bywa

Re: :)

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Trochę muzyki przy tym waszym politykowaniu się przyda, a gadaniem jeszcze nikt nic nie zdziałał, zwłaszcza na forum.:)

Re: :)

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Hej Ami.:) Fajnie że Ty jesteś jeszcze, ważne że mnie przywitałeś.:) Nie było mnie dłuższa chwilę , ale wróciłam.:)

[...]

Coś magicznego, beautiful.:)

Re: :)

Amigoland
Dobranoc Brunia. Dobranoc Duszki...

Re: :)

Serenity
[...]

Bardzo lubię ten kawałek ;)
Dobrej nocki :)

Re: :)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Dzień dobry Brunetko >;)

Re: :)

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
O nie tylko nie 13-ka, ale mi zwiała muzyczka.:)
https://youtube.com/shorts/tHefEKimw0Q?si=5vriLRswnU3bv1Hb

Re: :)

brunetka.
https://www.youtube.com/shorts/w2aiqBnqf2w
Sprawdzam

Re: :)

brunetka.

Re: :)

Serenity
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Ta miała być?
Witaski Brunetko :)

Re: :)

Serenity

Re: :)

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Helo Sylwia.:)
No to którego wybierasz , tak to miało być.:)
Jak to osadziłaś?

Re: :)

Amigoland
brunetka. napisał/a
Helo Sylwia.:)
No to którego wybierasz , tak to miało być.:)
Jak to osadziłaś?
Chyba tego górnika
123